Kurtlar Vadisi Pusu Tüm Bölümlerini Bu Bağlantıya Tıklayarak Download edip izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Linkleri Sadece üyelerimiz görebilirler Kurtlar Vadisi Pusu Dizisinin Bölüm Linklerini Görebilmek için Bu Bağlantıya Tıklayarak Üye olmanız gerekir. Üyelik işlemi ücretsizdir 10 saniyenizi Ayırarak hemen üye olabilirsiniz. Kurtlar Vadisi Pusu Dizisinin Bütün yeni Bölümleri Her hafta Sitemize eklenecektir.

Kurtlar Vadisi Pusu 4. Bolum Replikleri

Kurtlar Vadisi Pusu 4. Bolum Replikleri

Kurtlar Vadisi Pusu 4. Bölüm Replikleri

Yalcin Bulut: Bir baksana Delikanli

Memati : Abdulhey Sen arkadaşlara arabaya kadar eşlik et, Ben geliyorum. Baktim, Buyur.

Yalcin Bulut: Sen Yaşayacaginimi zanediyorsun ?

Memati: Senmi Öldüreceksin !?

Yalcin Bulut: Bizde it cok

Memati: Gördüm; 5 - 6 tanesini kapina yolladim Acil Servisle

Yalcin Bulut: Buralar senin yerin degil Delikanli, sokaklara dön

Memati: Zaten ordan geliyorum, korkma kalici degilim

Yalcin Bulut: Lafim Bitmedi

Memati: Ömrün kadar konuş ozaman ...

Yalcin Bulut: Bak Delikanli, Delikanliligi severim, ama; Sen hic Mezar Taşina Delikanli yazildigini gördünmü ? Adin,Soyadin yazilir. Benim adım Yalcın, soyadım Bulut. Hafızanda iyi tut. Sen, Eşin, dostun, ahbabin, yada Seni buraya gönderen Patronun iyi bilsinki Hic kimseyi yalvartmadan öldürmem.

Memati: Benim, Eşimin, Dostumun, Ahbabimin, helede Polat ALEMDAR'IN yaninda ne ölnmeye, nede yaşamaya yalvaracak hic kimse yok. Beni iyi Anladinmi Yalcin Bulut !? şimdilik ihaleyi aldik, siradaki ya aklindir ya Canindir
AHU: Evli misiniz?

POLAT: Değilim.

AHU: Kız arkadaşınız mı?

POLAT: Sevgilim.

YALÇIN BULUT (BIÇKIN YALÇIN): Benim adım Yalçın, soyadım Bulut. Hafızanda iyi tut. Hiç kimseyi yalvartmadan öldürmem.

AHU: Dağbaşı mı burası, ne biçim konuşuyorsun sen?

İBRAHİM VELİD: Burası dağbaşı, ben de ayıyım. Ne yapacaksın?

POLAT: Bak sana verebilceğim tek garanti var. Konuşursan yaşarsın.

TETİKÇİ: Siz neye bulaştığınızı bilmiyorsunuz.

ALİ SELÇUK TOROS: Riske attığın sadece para değil ki ya canın?

POLAT: Ya yanımda yer alırsınız ya da yolumdan çekilirsiniz.

FUAT TAMER TATAROĞLU: En güçlü kim?

YALÇIN BULUT: Tataroğlu Ailesi.

FUAT TAMER TATAROĞLU: Pekii, bu güç sana göre ne?

YALÇIN BULUT: Hükmetmek.

BEDRİ FİNCANCI: Ya bu hisse senetlerini bize geri vereceksiniz, ya aradaki farkı ödeyeceksiniz ya daa girdiğiniz işte bizi ortağınız belleyeceksiniz.

ve Bıçkın Yalçın'nın silahından çıkan mermi sesleri.

polat : sana bi teklifim var
ahu
polat : kullanmadığım küçük bir ev var amcanda rahat edemezsen hemen geçebilirsin.
evlenme teklif edecek sandı herhalde

Memati:Şimdi ihaleyi aldık.Sıradaki ya aklındır, ya canındır.....

Memati:Hadi bunların kalbi yok.Beyinlerine sıkarız, oda mı yok? ....

Nevzat:Ya bana balon sattıracaksın, yada tetikçiyi öldürteceksin.Benim beynimi bölmeyin.....

Tuncay Kantarcı: İçerde Ahu Toros var

Halo: Yazık yetim kız..Babasını kaybetti en büyük babayı buldu....

Polat Ahu'ya Elif için:''Ben onu kaybetmedim,kimsenin bulamayacağı bir yere koydum.''

polat : şiddet yok memati şiddet yok
memati : şiddet yok da usta, kaşıntıyada da çare yok

Güllü Erhan: Dayı benzini döküp döküp üzerime gelme.Kendimi yakmazsam Nevzatı yakıcam.......

Polat: Dayı bir gönülde iki sevda olmaz.
Dayı: Olur olur
Polat:Beni hiçbirşey değil kahpelerin delikanlılığı öldürecek

abdülhey : abdülhey : bunlar silah tüccarı savaşı başlatan savaşı bitiren adamlar, emanetçiler 2 nesilden fazla yaşayamaz. halbuki bak ailelere torun torba ortadalar, 3.nesillerini yaşıyolarölümsüzler
memati : nereye ölümsüzler, herkesin bi kurşunluk canı yok mu, hadi bunların kalbi yok, beyinlerine sıkarız, oda mı yok ehehe

abdülhey ; abi karahanlılar laz ziyalar hüsrev ağalar testereler vardı ya, onlar hiç bişey bunların yanında
memati : bişey olsalar ölüp gitmezlerdi zaten, biz zamanında gözümüzde fazla büyütmüşüz, onu bende anladım. ama kafama takılan bunlar hangi ara çıktılar hangi ara en büyük oldular, off nası onların bu taraflarını duymadık ben ona yanıyorum .
abdülhey : nerden duyacaskın abi, ilk defa bu kadar uzun masaya oturdun.

memati : kurda sormuşlar ensen nie kalın die, kafamın kalın olmasından iyidir demiş.
Polis: Kacmis, önünü Kesin.
Memati: Polat ALEMDAR Kacmaz, GELECEK.

Tataroğullarının adamı:İşi kendi aramızda halledelim dedik.Anlamadın...

Memati:Asıl sen anlamadın.Kurda sormuşlar boynun niye kalın diye.Kafamın kalın olmasından iyidir demiş.....

Halo:La kalabalık olmaktan zarar gelmez.Dünyada üç çeşit ahmak vardır.

1.'si tek başına yola çıkan
2.'si yokuşta sigara içen
3.'sü kaynanasının evinin yanına ev yapan
yalçın : sen yaşayacağını mı zannediyorsun
memati : sen mi öldüreceksin
yalçın : bizde ıt çok
memati : gördük bi kaçtane yolladım kapına, aciil servisle ehehe

yalçın : buralar senin yerin değil sokaklara dön
memati : ordan deliyorum zaten, korkma kalıcı değilim
yalçın : daha lafım bitmedi
memati : ömrün kadar konuş o zaman ehehee

yalçın : eşin dostun ahbanın patronun polat alemdar iyi bilsin ki kimseyi yalvartmadan öldürmem.
memati : eşimin dostumun ahbabımın hele de polat alemdarın yanında ne ölmeye nede yaşamaya yalvaracak kimse yok. beni anladın mı yalçın bulut
-şimdilik ihaleyi aldım, sıradaki ya aklındır yada canın

nevzat : kardeşim ben bi iş yapmaya alışmışım, ya bana balon tutturcaksınız yada tetkiçiyi vurdurcaksınız, benim beynimi bölmeyeceksiniz
erhan : burda nevzat haklı, bir buğday tanesini bölebilir misiniz bölemezsiniz ehehee

erhan : çok mu belli oluo
özel kalem müdürü ne belli oluyor beyefendi
erhan : kalemizde gördüğümüz son dakka gölü ehehe
offf off yer yarıldı içine girdi köstebek ; o salon adamları yine yok demi
ondan sonra bişey daha demişti ama anlayamadım, abdülheyle memati hangi partideler gibi bişeydi.

velid : selçuk bey, siz gelmicekseniz ben kadınları götüreyim onlar daha çok konuşuyor

Halo:Bana müsade arkadaş
Polat çıkar:Hayırdır dayı nereye
Halo:La biz yaşlandık canpolat Hadi bunlar toy ya biz

NEVZAT:Ya bana balon sattıracaksın, yada tetikçiyi öldürteceksin.Benim beynimi bölmeyin
ERHAN:burda nevzat haklı bi buğday tanesini ikiye bölebilirmisin bölemezsin

MEMATİ:hani biz baron olduyduk

MEMATİ:nereye ölümsüzler herkesin bi kurşunluk canı yokmu hadi bunların kalbi yok beyinlerine sıkarız olmazmı??

POLAT:rıza dereli noldu dayı
HALO:la hep kitabın zor kısmından soruyon canpolat
ERHAN:çoğul konuşma dayı

POLAT: ya cami avlusuna buğdaymı döktük bütün civcivler başımıza toplanıyo

ADAM(tanımıyorum): ahmet sayman bizim adamımızdı onun üstüne nasıl çökersiniz
MEMATİ:biz çöksek izi kalır

MEMATİ:biz parasını vermediğimiz şeyi almadık.bizim olan hiçbişeyide vermedik,vermeyiz...

POLAT:dayı adam kafasından çıkan kanla bizim adımızı yazmış..
la siz gül tomurcugu yabu dayınız oldu recek sekerlendı sekerlenecek....

Kurta Sormuslar boynun nıye kalın kafamın kalın olmasından ıyıdır demıs....

söz geri getirecem ... tamam abi

bide ... eee polat alemdar içerde dısardakileri teselli etmek gerekir....

banada bu huy nerden geldı bilmem ... gevezeyle geveze oluyorum kurtla kurt aslanla aslan sımdı sen nesın tetici gelde sıkma....

dünyada 3 cesit ahmak vardır
1 tek basına yola cıkan
2 yokusta cıgara ıcen
3 kaynanasının evının yanına ev yapan..

sen yasayacıgınımı zannediyorsun..
senmi öldüreceksin...
bize it çok...
gördüm 5 10 gadarını kapına yolladım aacil servisle...

Yalçın Bulut: Daha Sözüm Bitmedi
Memati:Ömrün Kadar Konuş...
abdulhey : bunlar ölümsüz
memati : nereye ölümsüzler herkesin bir kursunluk canı yokmu hadi kalpleri yok beyinlerine sıkarız odamı yok
ahu: Burasi dağ başı mı nebiçim konuşuyosun sen!

ibrahim velid: Burasi dağ başı! ben de AYIYIM napacaksın
ahu:evlimisiniz?
polat: değilim
ahu: resimdeki!
polat: ELİF
ahu:kız arkadaşınızmı?
polat:SEVGİLİM...
ahu burada güler (sinir)
polat: neden güldünüz?
ahu:birden tuhafıma gitti
polat. nedir tuhafınıza giden!
ahu: ben bile sorarken kızarkadaşınız mı dedim? siz birden SEVGİLİM dediniz çok sevgilim diyecek birine benzemiyorsunuz...
polat:yaşarken diyemediğim içindir belki
ahu:özür dilerim bilmiyordum çok gençmiş... nasıl kaybettiniz?
polat: KAYBETMEDİM.(burdaki yüz ifadesi harikaydı)KİMSENİN GİREMEYECEĞİ YERE SAKLADIM...(sonunda polat elifden başkasını sevmesinin zor oldugunu anlattı)
ahu:kimsenin!!!
polat:HİÇKİMSENİN....(ne kelime beee... ahu'ya iyi oldu.)

 
eXTReMe Tracker
Kurtlar Vadisi Pusu Bütün Bölümler - Kurtlar Vadisi Pusu Yeni Sezon - Kurtlar vadisi pusu 10. bölüm - Kurtlar vadisi pusu 11. bölüm - Kurtlar vadisi pusu 12. bölüm - Kurtlar vadisi pusu 13. bölüm - Kurtlar vadisi pusu 14. bölüm - Kurtlar vadisi pusu 15. bölüm - Kurtlar vadisi pusu 16. bölüm - Kurtlar vadisi pusu 17. bölüm - Kurtlar vadisi pusu 18. bölüm - Kurtlar vadisi pusu 19. bölüm - Kurtlar vadisi pusu 20. bölümbölüm Kurtlar vadisi pusu 21. bölüm -

kurtlar vadisi terör, fan sitesi, fragman,müzik, video, kurtlarvadisi, KURTLAR VADİSİ TERÖR,kurtlar vadisi güneydoğu, kurtlarvadisi terör, teror, kurtlar, vadisi, fan, polat, alemdar, necati, şaşmaz, yeni dizi, pana, film, kurtlar vadisi Pusu TEROR, GUNEYDOĞU, bölüm,özet kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi mp3 kurtlar vadisi Pusu com www kurtlar vadisi Pusu com kurtlar vadisi Pusu resimleri kurtlar vadisi Pusu müzikleri www kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi acem kızı kurtlar vadisi Pusu bölümleri gta vice city kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi dizi gta kurtlar vadisi Pusu vice city kurtlar vadisi Pusu mafia kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi acem kızı mp3 kurtlar vadisi Pusu bölüm kurtlar vadisi Pusu ne zaman kurtlar vadisi Pusu müzik kurtlar vadisi Pusu video kurtlar vadisi Pusu sözleri kurtlar vadisi Pusu oyunu kurtlar vadisi Pusu izle kurtlar vadisi Pusu yeni sezon kurtlar vadisi Pusu kanal d kurtlar vadisi Pusu hapşırık kurtlar vadisi Pusu cendere kurtlar vadisi Pusu yeni bölüm kurtlar vadisi Pusu yeni kurtlar vadisi Pusu ırak kurtlar vadisi Pusu bölümler kurtlar vadisi Pusu dizisi kurtlar vadisi Pusu animasyon kurtlar vadisi Pusu pusu kurtlar vadisi Pusu müziği kurtlar vadisi Pusu mp3 indir kurtlar vadisi Pusu download kurtlar vadisi Pusu resimler kurtlar vadisi Pusu online kurtlar vadisi Pusu film kurtlar vadisi Pusu yaması kurtlar vadisi Pusu gen burası kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi resim kurtlar vadisi Pusu videoları kurtlar vadisi Pusu elif kurtlar vadisi Pusu komik show tv kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi ne zaman başlayacak kurtlar vadisi Pusu sözler kurtlar vadisi Pusu indir kurtlar vadisi Pusu yama kurtlar vadisi Pusu pala kurtlar vadisi Pusu oyun kurtlar vadisi Pusu modu kurtlar vadisi Pusu acem kizi kurtlar vadisi Pusu son bölüm kurtlar vadisi Pusu pusu mp3 kurtlar vadisi Pusu kim kimdir kurtlar vadisi Pusu ne zaman başlıyor kurtlar vadisi Pusu dizi bölümleri kurtlar vadisi Pusu kanal kurtlar vadisi Pusu eski bölümleri kurtlar vadisi Pusu kanald kurtlar vadisi Pusu resmi kurtlar vadisi Pusu bu aşk kurtlar vadisi Pusu galeri kurtlar vadisi Pusu eski bölümler kurtlar vadisi Pusu dizi müzikleri kurtlar vadisi Pusu şarkıları kurtlar vadisi Pusu elif dedim kurtlar vadisi Pusu mp3leri kurtlar vadisi Pusu nezaman kurtlar vadisi Pusu full kurtlar vadisi Pusu melodi kurtlar vadisi Pusu başlıyor kurtlar vadisi Pusu filmi kurtlar vadisi Pusu hangi kanalda kurtlar vadisi Pusu cendere mp3 kurtlar vadisi Pusu vecizeleri kurtlar vadisi Pusu nin kurtlar vadisi Pusu mod kurtlar vadisi Pusu mp3 download mafia kurtlar vadisi Pusu yaması kurtlar vadisi Pusu dizileri kurtlar vadisi Pusu polat bedava kurtlar vadisi Pusu resimleri kurtlar vadisi Pusu yeni yayın kurtlar vadisi Pusu oyuncuları kurtlar vadisi Pusu kitabı kurtlar vadisi Pusu fr kurtlar vadisi bedava kurtlar vadisi Pusu 86 bölüm kurtlar vadisi Pusu bölümlerini kurtlar vadisi Pusu film müzikleri kurtlar vadisi Pusu kafa kesme kurtlar vadisi Pusu foto mafia kurtlar vadisi Pusu mod burasi kurtlar vadisi Pusu bedava kurtlar vadisi Pusu mp3 kurtlar vadisi Pusu temaları kurtlar vadisi Pusu muzikleri kurtlar vadisi Pusu resmi sitesi kurtlar vadisi Pusu elif dedim mp3 kurtlar vadisi Pusu halil ibrahim mafia kurtlar vadisi Pusu modu kurtlar vadisi Pusu jenerik kurtlar vadisi Pusu unutulmaz sözler kurtlar vadisi Pusu 58 bölüm kurtlar vadisi Pusu melodisi kurtlar kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi mp3 kurtlar vadisi Pusu com www kurtlar vadisi Pusu com kurtlar vadisi Pusu resimleri kurtlar vadısı kurtlar vadisi Pusu müzikleri kurtlar konseyi www kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi acem kızı kurtlar vadisi Pusu bölümleri kurtlar imparatorluğu kurtlar vadis gta vice city kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi dizi gta kurtlar vadisi Pusu vice city kurtlar vadisi Pusu mafia kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi acem kızı mp3 kurtlar vadisi Pusu bölüm kurtlar vadisi Pusu ne zaman kurtlar vadisi Pusu müzik kurtlar vadisi Pusu video kurtlar vadisi Pusu sözleri kurtlar vadisi Pusu oyunu kurtlar vadsi kurtlar vadisi Pusu izle kurtlar vadisi Pusu yeni sezon kurtlar vadisi Pusu kanal d kurtlar vadisi Pusu hapşırık kurtlar vadisi Pusu cendere kurtlar vadisi Pusu yeni bölüm kurtlar vadisi Pusu yeni kurtlar vadisi Pusu ırak kurtlar vadisi Pusu bölümler kurtlar vadisi Pusu dizisi kurtlar vadä sä kurtlar vadisi Pusu animasyon kurtlar vadisi Pusu pusu kurtlar vadisi Pusu müziği kurtlar vadisi Pusu mp3 indir kurtlar vadisi Pusu download kurtlar vadisi Pusu resimler kurtlar vadisi Pusu online kurtlar vad kurtlar vadisi Pusu film kurtlar vadisi Pusu yaması kurtlar vadisi Pusu gen burası kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi resim kurtlar sofrası kurtlar vadisi Pusu videoları kurtlar vadisi Pusu elif kurtlar vadisi Pusu komik show tv kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi ne zaman başlayacak kurtlar vadisi Pusu sözler kurtlar vadisi Pusu indir kurtlar vadisi Pusu yama kurtlar vadisi Pusu pala kurtlar vadisi Pusu oyun kurtlar vadisi Pusu modu kurtlar vadisi Pusu acem kizi kurtlar vadisi Pusu son bölüm kurtlar vadisi Pusu pusu mp3 show tv kurtlar kurtlar vadi kurtlar vadisi Pusu kim kimdir kurtlar vadisi Pusu ne zaman başlıyor kurtlar vadisi Pusu dizi bölümleri kurtlar vadisi Pusu kanal kurtlar vadisi Pusu eski bölümleri kurtlar vadısi kurtlar vadisi Pusu kanald kurtlar vadisi Pusu resmi kurtlar vadisi Pusu bu aşk kurtlar vadisi Pusu galeri kurtlar vadisinde kim kimdir kurtlar vadisi Pusu eski bölümler kurtlar vadisi Pusu dizi müzikleri kurtlar vadisi Pusu şarkıları kurtlar vadisi Pusu elif dedim kurtlar vadisi Pusu mp3leri kurtlar vadisi Pusu nezaman kurtlar vadisi Pusu full kurtlar vadisi Pusu melodi kurtlar vadisi Pusu başlıyor kurtlar imparatorlugu kurtlar vadisi Pusu filmi kurtlar vadisi Pusu hangi kanalda kurtlar vadisi Pusu cendere mp3 kurtlar vadisi Pusu vecizeleri kurtlar vadisi Pusu nin kurtlar vadisi Pusu mod kurtlar vadisi Pusu mp3 download mafia kurtlar vadisi Pusu yaması www kurtlar vadısı kurtlar vadisi Pusu dizileri kurtlar vadisi Pusu polat bedava kurtlar vadisi Pusu resimleri kurtlar vadisi Pusu yeni yayın kurtlar vadisinin müzikleri kurtlar vad s kurtlar vadisi Pusu oyuncuları kurtlar vadidi kurtlar vadisi Pusu kitabı kurtlar vadisi Pusu kurtlar vadisi, kurtlar vadisi Pusu pusu, kurtlarvadisi pusu, kurtlar vadisi Pusu resimleri, kurtlar vadisi Pusu video, kurtlarvadisi, kurtlar vadisi Pusu resim, kurtlar vadisi Pusu videoları, kurtlar vadisi Pusu fan, kurtlar vadisi Pusu forum, kurtlar vadisi Pusu yeni bölüm, kurtlar vadisi Pusu bölümleri, vadi, vadısı, kurt, 21. 22. 23.bölüm, resimleri, dizisi, indir, oyuncuları, youtube, videoları, izle, fan club, necati şaşmaz, polat alemdar, kurtlar vadisi Pusu fragmanları vidyo dizi izle yaralı yürek acı hayat pana film genclife yukle seyret bedava oyunları hikayeleri videoları filmler download indir yukle yükle bedava beleş site portal forum trk hayat kavgam dizisi video resim download bölümleri gaffur burhan videoları izlee.com wwwizlee izle izlee video youtube türkiye youtube tr piknik tube türkiye videoları otopsi kürtaj katliam videoları ilginç videolar bedava video izle vidyo-izle bedava domain pr nedir pr yükselt pagerank mırc videoları izlesene forum türkiye videoları biyografisi profesyonel programı videoları popstar alaturka 2 videoları ilginç haberler video-haber bedava haber izlee indir +18 filmler diziler hayat kavgam dizisi oyuncuları bölümleri resimleri acemi cadı şöhret okulu dizisi bölümleri videoları fan club resimleri jenerik müziği yükle indir download yeni diziler star tv ters yüz dizisi